Mody do Minecraft Right Custom Entity Models (CEM)
Custom Entity Models (CEM) logo

Custom Entity Models (CEM)

Umożliwia ładowanie niestandardowych modeli do gry zdefiniowanych w plikach .jem i .jpm w pakiecie zasobów.


Downloads 4M pobrania
Views 0 opinie
Created Utworzony 3 lata temu

Zasoby zewnętrzne

Twórcy modów

dorianpb awatar

dorianpb

Opis moda

Custom Entity Models (CEM) to implementacja niestandardowych modeli jednostek w oparciu o format Optifine, które mają na celu osiągnięcie zgodności funkcji z niestandardowymi modelami jednostek Optifine. Obecny stan tego moda to ALPHA, co oznacza, że rzeczy MOGĄ lub NIE MUSZĄ działać poprawnie! Nie ma absolutnej gwarancji, że rzeczy będą działać zgodnie z zamierzeniem lub w ogóle! Aby zainstalować, sprawdź stronę Modrinth, stronę CurseForge lub skompiluj samodzielnie. Mod ten wymaga instalacji Fabric Loader. Jeśli chcesz skonfigurować ten mod, konieczna jest również instalacja YACL. Dodatkowo, ten paczka zasobów lub jej pochodna jest wymagana do współpracy z Optifine CEM. Ten mod wczytuje pliki .jem i .jpm z folderu assets//cem w paczkach zasobów. Dla paczek zasobów przeznaczonych do użytku z Optifine, zmiana nazwy assets/minecraft/optifine/cem na assets/minecraft/cem powinna działać poprawnie. Jeśli zainstalujesz zależności opcjonalne, nie jest to konieczne, ponieważ istnieje opcja w konfiguracji do wczytywania z folderu struktury optifine. Format pliku dla .jem i .jpm jest identyczny z Optfines (sprawdź tutaj, tutaj i tutaj). Struktury folderów wewnątrz assets/dorianpb/cem nie mają znaczenia. Jeśli chcesz przypisać niestandardowy model dla creepera, możesz umieścić plik jako assets/dorianpb/cem/creeper.jem, assets/dorianpb/cem/creeper/creeper.jem, assets/dorianpb/cem/za/waurdo/creeper.jem, itp. Większość żywych jednostek powinna być obsługiwana, a niektóre jednostki niemające życia mogą nie mieć animacji. Obecnie brak wsparcia dla zbroi. Poszczególne tekstury części nie są obsługiwane (można określić tylko teksturę i rozmiar tekstury w pliku .jem). Nie obsługiwane są sprite'y. Opcja attach nie jest obsługiwana. Obecnie animacje zachowują się nieco inaczej niż w optifine, wystarczająco, aby zepsuć niektóre paczki. Ten projekt jest licencjonowany na zasadach LGPL v3.0. Proszę nie umieszczaj tego projektu nigdzie bez mojej uprzedniej pisemnej zgody. Cele: Wdrożenie reszty jednostek, doskonałe animacje, wsparcie dla attach, lepsza ikona. Dla twórców modów: Jeśli twój mod Fabric tworzy nowe jednostki, możesz dodać wsparcie dla CEM bez zbyt dużego wysiłku! Sprawdź net.dorianpb.external dla przykładu implementacji. Upewnij się, że korzystasz z punktu wejścia cem. Autorzy: dorianpb za rzeczywiste stworzenie moda, sp614x za Optifines CEM, na którym ten mod się opiera, Mojang za stworzenie Minecrafta, Zombie Pigman za przywrócenie całej mojej motywacji do tego projektu, każdy inny, kto zdecyduje się przyczynić (sprawdź tutaj). 🎮👾

Zrzuty ekranu z modów

Zrzut ekranu Custom Entity Models (CEM) #40073
Zrzut ekranu Custom Entity Models (CEM) #40074
Zrzut ekranu Custom Entity Models (CEM) #40075

Pobierz Custom Entity Models (CEM)

Nazwa pliku Ładowarka modowa Wersja Minecraft
Pobierz Custom Entity Models (CEM) 1.20
cem-0.8.0.jar Fabric 1.20
Pobierz Custom Entity Models (CEM) 1.19.4
cem-0.7.3.jar Fabric 1.19.4
Pobierz Custom Entity Models (CEM) 1.19
cem-0.7.3-1.19.jar Fabric 1.19
Pobierz Custom Entity Models (CEM) 1.19.3
cem-0.7.3.jar Fabric 1.19.3
Pobierz Custom Entity Models (CEM) 1.18
cem-0.7.1.jar Fabric 1.18
Pobierz Custom Entity Models (CEM) 1.17
cem-0.3.3.jar 1.17
Pobierz Custom Entity Models (CEM) 1.16.4
cem-0.1.3.jar 1.16.4