Collision Damage
Dostępne na wersjach Minecraft
[1.12.2]Kategorie modów
Zasoby zewnętrzne
Twórcy modów
fonnymunkey
Opis moda
Mod Collision Damage to prosta modyfikacja dodająca obrażenia zderzeniowe oparte na przyspieszeniu. Normalnie taka funkcja istnieje w Minecraft, ale działa tylko w przypadku, gdy gracz nosi Elytrę i uderza w ścianę podczas latania. Ten mod zmienia obliczenia i stosuje je do gracza, zadając mu obrażenia, gdy następuje gwałtowne ujemne przyspieszenie podczas uderzenia w blok. Mod działa najlepiej z innymi modyfikacjami, takimi jak Grappling Hook, Dodging, itp., ale działa również w przypadku, gdy gracz osiąga dużą prędkość dzięki zaklęciom i miksturkom. Istnieją opcje konfiguracyjne, pozwalające zmienić próg szybkości, przy którym zaczynają się zadawane obrażenia, oraz mnożnik obrażeń. Istnieje również opcjonalny przełącznik, który powoduje, że obrażenia zderzeniowe zamiast tego są stosowane jako obrażenia z upadku, wtedy rzeczy wpływające/zapobiegające obrażeniom z upadku, takie jak Feather Falling, powinny również wpływać na obrażenia zderzeniowe. (Domyślnie wyłączone) Mod został przetestowany i ulepszony w celu naprawienia błędów i innych problemów, ale oczywiście jeśli napotkasz jakiekolwiek problemy, zgłoś je na trackerze problemów. Potrzebujesz się skontaktować ze mną lub chcesz mnie wesprzeć? Kliknij poniższe odznaki: Potrzebujesz serwera? Kliknij poniższy banner, aby otrzymać 25% zniżki na pierwszy miesiąc z Bisect Hosting:
Pobierz Collision Damage
Nazwa pliku | Ładowarka modowa | Wersja Minecraft | |
---|---|---|---|
CollisionDamage-1.2.2.jar | Forge | 1.12.2 |