Opis moda
Coherent Villages to moda wypełniającego świat Minecraft bardziej zróżnicowanymi wioskami i ich kulturami! Autorstwa TheExceptionist SZUKAMY POMOCY! (Napisz do mnie, jeśli jesteś zainteresowany) Informacje o wersji przedpremierowej: Oryginalny zamiar: Początkowo mój zamiar dotyczący tego moda był po prostu umożliwienie graczowi skonfigurowania, gdzie chciałby, aby wioski się pojawiały i jak często. Jednak w miarę dodawania coraz większej ilości funkcji, ten mod nie służy już tylko do zmieniania sposobu, w jaki pojawiają się wioski w grze, ale także dodawania podstawowych sposobów na lepszą obronę wioski. Jeśli chcesz coś w rodzaju tego, co opisałem powyżej, użyj wersji alfa i beta (prawdopodobnie będę je aktualizować w kolejnych wersjach Minecrafta) zamiast najnowszej wersji przedpremierowej, ponieważ ta ostatnia znacznie różni się od pozostałych dwóch. Zamiar przedpremierowy: Mój nowy zamiar dotyczący tego moda to uczynienie wiosek bardziej realistycznymi oraz przedstawienie kultur historycznych w świecie Minecrafta, możliwe nawet fantazyjne/konkretne kultury. Nie martw się, Testificates wrócą, ale muszę je dostroić, zanim będę mógł je ponownie dodać. Dosyć z nudnych wstępów! Ogłoszenia: Szukamy artystów, modelarzy, projektantów struktur, projektantów gier i programistów. Jeśli jesteś zainteresowany, napisz do mnie lub opublikuj na stronie GitHub. Przegląd: Funkcje wersji przedpremierowej podzielone są na kategorie na podstawie kultury wioski. Komendy: Komenda Create Umożliwia tworzenie NPC na żądanie! Użyj: /create list, aby wyświetlić kultury, z których możesz tworzyć mieszkańców. Użyj: /create list, aby wyświetlić rodzaj mieszkańców, których możesz utworzyć z danej kultury. Na przykład: /create nord list. Na końcu użyj: /create , aby wygenerować mieszkańca o określonym typie i kulturze w świecie z podaną liczbą. Na przykład: /create latin principle 10. Ukończone kultury: Nords, Rzymianie (lub Latini), Gothowie (lub Niemcy), Słowianie, Arabowie. Kultury w fazie rozwoju: Grecy. Planowane kultury: Testificate, Niestandardowa. Ogólne mechanizmy: Klasy mieszkańców są nadal obecne, ale bardziej elastyczne. Wioski bandytów są wioskami pełnymi bandytów i są niezwykle niebezpieczne, więc stawienie im czoła nieprzygotowanym może być ryzykowne. Istnieją kluczowe różnice między zwykłymi wioskami a bandyckimi, aby dowiedzieć się, która jest która. Zaklęcia: Informacje o wersji beta i alfa: Funkcje: Zwiększa współczynnik pojawiania się zwykłych wiosek i dodaje je do wszystkich biomów! Klasy mieszkańców: Typy żołnierzy - Ci mieszkańcy zostali przeszkoleni do korzystania z broni białej w celu obrony swoich domów. Wieśniacy - Nic specjalnego nie wyróżnia tych żołnierzy, poza tym, że są powszechni i wymienne. Milicja - Krok wyżej od wieśniaków, lepiej uzbrojeni i przeszkoleni, ale nadal niewystarczający. Człowiek z bronią - Ten żołnierz specjalizuje się w zbroi, ma najwięcej punktów pancerza spośród wszystkich wiosennych żołnierzy, nic szczególnego pod względem zdolności ofensywnych. Wojownik - Wojownicy wioski są dwoma rzeczami: niezwykle szybcy i niezwykle silni (Na tyle silni, że mogą zabić większość zwykłych mobów jednym ciosem). Chociaż nie są zbyt dobrze uzbrojeni, rekompensują to swoją wysoką liczbą punktów życia. Sierżant - Bardzo rzadki typ żołnierza, który jest rodzajem równowagi między Człowiekiem z bronią a Wojownikiem. Strażnicy - Żołnierze stacjonujący w różnych częściach wioski i pełniący tam służbę. Nic specjalnego poza tym. Typy łuczników - Ci mieszkańcy zostali przeszkoleni do korzystania z broni dystansowej w celu obrony swoich domów. Łucznik - Standardowy używający łuku, najbardziej prawdopodobny do zabicia spośród typów łuczników, ponieważ preferuje walkę z bliska. Łucznik mag - Fizycznie słabszy od innych typów łuczników, ale może używać strzał spektralnych do zaznaczenia wrogów. Strzelec - Doświadczeni łucznicy, którzy szkolili się przez długi czas. Najbardziej zabójczy i precyzyjny typ łucznika. Mają także najdłuższy zasięg. Jedno trafienie od niego może zabić większość mobów. Myśliwy - Niezbyt różni się od łucznika, z wyjątkiem tego, że specjalizuje się w polowaniu na zwierzęta. Typy magów - Ci mieszkańcy studiowali sztuki magii. Mag - Standardowy mag wioski, strzela salwami ognistych kul w szybkiej kolejności. Fizycznie dość słaby. Ma również nieprzyjemny nawyk podpalania wszystkiego, bądźcie ostrożni. Zaklinacz - Mag specjalizujący się w zaklęciach przywoływania, nie ma zdolności ofensywnych samodzielnie, ale może zatrzymać oblężenie zombie samodzielnie. Nekromanta - Najciekawszy typ łucznika. Przywołuje szkielety, aby pomóc mu w walce, a czasami może poświęcić trochę własnego zdrowia, aby przywołać więcej. Jego szkielety często są potępiane przez sojuszników nekromantów, a ci sojusznicy mogą nawet je atakować. Wielki Mag - Najpotężniejszy typ maga, opanował sztukę przyzywania i magii żywiołowej... Jest równie silny fizycznie nawet według standardów typów żołnierzy. Typy alchemików - Ci mieszkańcy studiowali sztuki alchemii. Myśliwy nieumarłych - Alchemik specjalizujący się w zabijaniu nieumarłych, ale tylko nieumarłych. Bardzo skuteczny przeciwko dużym grupom mobów nieumarłych, ale jego ograniczony zasięg jest utrudnieniem. Trudno go wykryć, chyba że aktywnie go szukasz, ze względu na mikstury niewidzialności. Alchemik - W przeciwieństwie do myśliwego nieumarłych, alchemik jest dość skuteczny przeciwko żywym mobom, ale czasami może to być miecz obosieczny, gdy alchemik ma obok sojuszników. Lecznik - Specjalizuje się w leczeniu mieszkańców, ale nie ma zdolności bojowych. Mistrz Mikstur - Wszechstronny alchemik, który działa podobnie do 3 innych typów alchemików, ale jest niezwykle rzadki. Typy rycerzy - Ci mieszkańcy oswoili konia i używają go w walce. Kawaler - Szybki, ale lekko opancerzony jeździec. Jednak pamiętaj, że jest tylko lekko opancerzony w porównaniu z innymi typami rycerzy... Jest nadal znacznie cięższy niż większość klas w innych typach. Rycerz - Dość dobrze uzbrojony mieszkaniec, dostaje jedne z najlepszych zbroi i broni, jakie może pozwolić sobie mieszkaniec. Dodatkowo korzysta z konia. Rycerz mag - Rycerz mag to połączenie rycerza i maga. Fizycznie bardziej zdolny niż większość magów, ale może także używać ataków magicznych, których większość rycerzy nie może. Ma również konia. Aptekarz - Alchemik, ale ma konia, na którym może jeździć. Nic więcej specjalnego. Łucznik na koniu - Łucznik, ale dostaje konia do jazdy. Niesamowicie skuteczny przeciwko wolniejszym mobom. Paladyn - Paladyni to weterani rycerze, którzy będą bronić swojej wioski do ostatniego tchnienia. Najciężej opancerzony mieszkaniec spośród wszystkich typów, trudno dla większości mobów nawet zrobić mu rysę. Bandyci - Wrogie wioski, które pojawiają się w różnych miejscach na powierzchni. **Uwaga: Bandyci nie są łatwymi przeciwnikami w walce i mogą łatwo poradzić sobie nawet z graczem w pełnej zbroi. Użyj inteligencji i terenu, aby zdobyć przewagę. Bandyta, Łucznik bandyta, Jeździec bandyta, Mag bandyta, Alchemik bandyta. Specjalne typy - Każdy mieszkaniec, który nie pasuje do 5 innych głównych typów. Kupiec - Wędruje po dziczy w poszukiwaniu bogactw. Struktury: Dodaje nowe rodzaje struktur, aby każda wioska była bardziej unikalna: Koszary, Mury i płoty, Wieże strażnicze, Fortece, Chata myśliwego, Chatka alchemika, Gospody, Wieże czarodzieja. Nowe mechanizmy: Żołnierze wieśniaków, podobnie jak inni zwykli mieszkańcy, nie regenerują się ani nie odradzają po śmierci. W zasadzie wszystkie wioski mają skończony zapas żołnierzy, i nie ma sposobu (w obecnym momencie), aby wioska odzyskała więcej, jeśli wszyscy jej żołnierze zginą. Mam nadzieję, że to sprawi, że nie wszystkie wioski będą całkowicie bezpieczne przez cały czas. Dlatego lekarze są ważni dla przetrwania garnizonu wioski. Oblężenie przez zombie jest NADAL dość śmiercionośne zwłaszcza na wyższych poziomach trudności, ponieważ żołnierze wioski nadal się przekształcają po śmierci. Żołnierze z AI specjalnym: Strażnicy - Stoją na straży na jednym miejscu w ciągu dnia. Wieśniacy - Patrolują w dzień, odpoczywają w nocy. Milicja - Nie patroluje, ale często przeszukuje domy. Człowiek z bronią i Wojownicy - Patrolują w nocy. Filmy na YouTube: W trakcie realizacji: Dodaj plik konfiguracyjny dla pojawiania się wiosek. ***Skończone*** Dodaj Wieżę Czarodzieja. ***Skończone*** Dodaj Chatkę Alchemika. ***Skończone*** Popraw sztuczną inteligencję w walce. ***Skończone*** Elastyczność z inną zawartością modów <- Aktualnie pracuję nad tym Dodaj Gospodę. ***Skończone*** Dzieci mieszkańców mogą zostać żołnierzami. <- Aktualnie pracuję nad tym Dodaj Uniwersytet. <- Aktualnie pracuję nad tym Dodaj zamek <- Aktualnie pracuję nad tym Popraw kupców <- Aktualnie pracuję nad tym Popraw rycerzy <- Aktualnie pracuję nad tym Popraw niestandardowe struktury Przerób studnie Napraw błędy Napraw pojawianie się kupców ***Skończone*** Popraw AI <- Aktualnie pracuję nad tym FAQ: Jak zainstalować? Umieść w folderze mods generowanym przez Forge Mod Loader (znajduje się w folderze .minecraft na Windowsie / folderze Minecraft na Macu). Doświadczam lagów... Jak mogę poprawić wydajność? W pliku konfiguracyjnym ustaw współczynnik pojawiania się kupców na 0 (wyłączenie ich całkowicie). Spróbuj również zwiększyć maksymalną odległość na większą liczbę niż wcześniej. Czy szukasz artystów tekstur lub projektów struktur? Tak, oczywiście. Daj mi znać w komentarzach poniżej lub na stronie GitHub mojego moda. Gdzie mogę składać sugestie? Na stronie GitHub mojego moda. Gdzie mogę zgłaszać błędy? Na stronie GitHub mojego moda. Czy ten mod może działać na serwerze? Nie jestem pewien, ponieważ jeszcze tego nie testowałem... ale powinien. Czy mogę użyć tego moda w moim zestawie modów? Oczywiście, pod warunkiem, że zostanie przyznane autorstwo (TheExceptionist). Jak zawsze, dziękuję za odwiedzenie mojego moda. Mam nadzieję, że się spodoba, jeśli go pobierzesz! Napisz do mnie, jeśli jesteś zainteresowany linkiem do serwera Discord. Specjalne podziękowania: Drakray, V10lator, Sunconure11 za wskazanie różnych problemów/błędów z moim modem cursinorock za testowanie beta eeeeetdyeeeee i Olkusz_Ssak12 za tekstury.