BCLib
Dostępne na wersjach Minecraft
[1.20] [1.20.1] [1.19.4] [1.19] [1.19.3] [1.18.2] [1.18] [1.17.1] [1.17] [1.16.5]Kategorie modów
Zasoby zewnętrzne
Twórcy modów
Quiqueck
Opis moda
BCLib to biblioteka modów dla BetterEnd, BetterNether, Eden Ring i możliwych przyszłych modów od zespołu BetterX. Powinna być zainstalowana jako osobny mod. Ta biblioteka może być używana przez innych programistów do tworzenia własnych modów. Jeśli masz jakieś sugestie lub ulepszenia, jesteśmy otwarci na dyskusje i żądania pull. Niektóre funkcje pojawią się w przyszłości, cała dokumentacja znajduje się wewnątrz javadocs. Jeśli brakuje jakichś dokumentów, prosimy o zgłoszenie tego, zostanie to naprawione. Samodzielne funkcje: Kompatybilność między modami Nether i End a biome generation pakietami danych Tekstury emisyjne (z przyrostkiem _e) dla bloków stałych i wycinanych (+ wsparcie dla resourcepack; nie będzie działać w Iris); Automatyczne cienie emisyjne dla Canvas (+ wsparcie dla resourcepack); Funkcje dla twórców modów (krótka przestarzała lista): Renderowanie tekstur emisyjnych (z przyrostkiem _e) Może być stosowane do bloków stałych i przezroczystych; Może być zmieniane/dodawane za pomocą resourcepacków; Niekompatybilne z Sodium i Canvas (po prostu nie będą renderowane); Niekompatybilne z shaderami Iris (Iris bez shaderów działa dobrze). Proceduralne modele bloków i przedmiotów (z wzorców lub z kodu); Interfejsy renderowania bloków. API: Proste API integracyjne modów: Uzyskaj wewnętrzne metody, klasy i obiekty moduły w czasie wykonywania. Struktura API cech: Struktura Cechy z automatyczną rejestracją, pomocnikami i matematycznymi narzędziami. Światowe dane API: Naprawiacze świata dla wygodnej migracji między wersjami modów, gdy zawartość została usunięta; Wsparcie dla zmiany nazwy bloku i jednostek płytkowych (WIP). API kości miazgi: Dodaj niestandardowe bloki rozprzestrzeniające się; Dodaj niestandardowe rośliny rosnące z wagą, biomami i innymi sprawdzaniami; Niestandardowe rośliny wodne. Cechy API: Cechy z automatyczną rejestracją, pomocnikami i matematycznymi. API biomów: Opakowanie biomów MC; Niestandardowe przechowywanie danych biomów; Niestandardowa gęstość mgły. API tagów: Wstępnie zbudowany zestaw tagów; Dynamiczna rejestracja tagów za pomocą kodu; Dodawanie bloków i przedmiotów do tagów w czasie wykonywania. Biblioteki: Biblioteka spline (prosta): Pomocnik do tworzenia prostych krzywych jako zestawu punktów; Kilka podstawowych operacji ze splajnami; Konwersja splajnów na SDF. Menedżer przepisów: Rejestruje przepisy z kodu z konfiguracjami i sprawdzaniem składników. Biblioteka szumów: Szum Voronoi i Open Simplex Noise. Biblioteka matematyczna: Wiele podstawowych funkcji matematycznych brakujących w MC. Biblioteka SDF: Implementacja funkcji odległości podpisanych; Różne operacje i prymitywy SDF; Różne materiały dla prymitywów SDF; Przetwarzanie bloków; Generacja cech za pomocą SDF. Pomocnicy i narzędzia: Niestandardowe budownicze powierzchni. Pomocnik tłumaczenia: Generuje szablon tłumaczenia. Ważona lista: Lista obiektów według wagi; Ważone drzewo: Szybkie podejście do dużych struktur wagowych; Pomocnik bloku: Kilka przydatnych funkcji do operowania na blokach; Złożone materiały: Klasy narzędziowe używane do masowej generacji treści (bloki drewniane, bloki kamienne, itp.); Zawiera zestaw zdefiniowanych bloków, przedmiotów, przepisów i tagów; Może być modyfikowany przed uruchomieniem modów (doda nowy typ bloku dla wszystkich instancji we wszystkich modach); Wszystkie wewnętrzne bloki i przedmioty są wzorcowane (będą miały automatycznie generowane modele z możliwością ich nadpisania za pomocą paczek zasobów lub zasobów modu). Predefiniowane bloki i przedmioty: Najprostsze bloki z MC; Automatyczne generowanie modeli bloków i przedmiotów; Konfiguracje: Niestandardowy system konfiguracji oparty na Json; Konfiguracje hierarchiczne; Różne typy wpisów; Zapisy tylko zmian. Interfejsy: BlockModelProvider: Pozwala blokowi zwracać niestandardowy model i stan bloku. ItemModelProvider: Pozwala blokowi zwracać niestandardowy model przedmiotu. CustomColorProvider: Pozwala na dodanie niestandardowego dostawcy kolorów bloku i przedmiotu. RenderLayerProvider: Określa warstwę renderowania bloku (przezroczysty i półprzezroczysty). PostInitable: Pozwala blokowi zainicjować coś po załadowaniu wszystkich modów. CustomItemProvider: Pozwala blokowi zmienić zarejestrowany przedmiot (przykład - znaki, lilia wodna).
Zrzuty ekranu z modów
Pobierz BCLib
Nazwa pliku | Ładowarka modowa | Wersja Minecraft | |
---|---|---|---|
bclib-3.0.13.jar | Fabric | 1.20 | |
bclib-3.0.10.jar | Fabric | 1.20.1 | |
bclib-2.3.4.jar | Fabric | 1.19.4 | |
bclib-2.1.7.jar | Fabric | 1.19 | |
bclib-2.2.4.jar | Fabric | 1.19.3 | |
bclib-1.4.7.jar | Fabric | 1.18.2 | |
bclib-1.3.5.jar | Fabric | 1.18 | |
bclib-0.5.6.jar | Fabric | 1.17.1 | |
bclib-0.2.4.jar | Fabric | 1.17 | |
bclib-0.1.45.jar | Fabric | 1.16.5 |