AgriCraft logo

AgriCraft

Rozszerzone rolnictwo.

Dostępne na wersjach Minecraft

[1.18.2] [1.16.5] [1.12.2] [1.10.2] [1.7.10]

Kategorie modów


Downloads 27M pobrania
Views 0 opinie
Created Utworzony 9 lata temu

Zasoby zewnętrzne

Twórcy modów

InfinityRaider awatar

InfinityRaider

Opis moda

AGRICRAFT to modyfikacja, która ma na celu wprowadzenie hodowli roślin do Minecrafta, co obejmuje zarówno poprawę istniejących upraw, jak i krzyżowanie, aby wywołać mutacje i otrzymać nowe gatunki roślin. Mod został w całości przepisany dla wersji 1.16.5, więc zarówno dla początkującego, jak i eksperta, warto zapoznać się z nim. Genetyka AGRICRAFT opiera się na genetyce Mendla, co oznacza, że genom rośliny składa się z serii genów, gdzie każdy gen występuje jako para alleli. Zazwyczaj jedno allel jest dominujący, a drugi recesywny. Na przykład, jeśli rozważymy gen A, z dominującym allelem A i recesywnym allelem a, to zachodzi następujące: Para genów A-A: oba dominujące, A będzie widoczną cechą; Para genów A-a: A jest dominujący nad a, więc A będzie widoczną cechą; Para genów a-a: oba recesywne, więc a będzie widoczną cechą. AGRICRAFT zawiera wiele genów domyślnie, przykładami genów są gatunki roślin, każda z cech statystyk oraz atrakcyjność dla określonych zwierząt (tak, uważaj, bo krowa może być bardzo ciekawa smakowitego, smacznego 10-10 pszenicy, jednak może to mieć pewne zalety. Na przykład dla cech statystyk, wyższy poziom cechy jest dominujący, więc roślina z genami Wzrostu 8 - 3 będzie miała rzeczywistą cechę wzrostu 8. Podczas krzyżowania dwóch roślin, potomek będzie dziedziczyć jedno z dwóch alleli od każdego rodzica, więc na przykład dwa gatunki 10 - 1 mogą mieć następujące potomstwo: 10-10: dziedziczenie 10 od obu rodziców: szansa 25% 10-1: dziedziczenie 10 od pierwszego i 1 od drugiego, lub odwrotnie: szansa 50% 1-1: dziedziczenie 1 od obu rodziców: szansa 25% Gdy to się zdarza, czasami może wystąpić mutacja, co oznacza losową zmianę jednego z genów, na przykład istniejący gatunek rośliny może mutować w nowy, lub cecha statystyki może wzrosnąć lub spaść losowo. Mutacje są kluczowe dla poprawy upraw i odblokowania nowych gatunków roślin. Cechy statystyk: AGRICRAFT domyślnie zawiera 6 cech statystyk: Wzrost: wpływa na tempo wzrostu roślin, co oznacza, że wyższa cecha wzrostu powoduje szybsze dojrzewanie roślin; Plon: wpływa na liczbę owoców, które roślina wyda; Siła: wpływa na to, gdzie roślina może rosnąć (patrz: Wymagania wzrostu); Odporność: wpływa na odporność rośliny na chwasty (patrz: Chwasty); Płodność: wpływa na prawdopodobieństwo, że roślina weźmie udział w krzyżowaniu, aby wydać potomstwo; Mutatywność: zwiększa prawdopodobieństwo pozytywnej mutacji przy krzyżowaniu; Chwasty: Ugh, chwasty, nikt nie lubi chwastów. Oto są, ale nie takie, jakie znasz, zamiast losowego niszczenia roślin, teraz wyrastają na istniejących roślinach i rosną równolegle, konkurując o cenne zasoby i tym samym opóźniając wzrost twoich upraw. Zaleca się nie dopuszczać do dojrzewania chwastów, ponieważ gdy osiągną dojrzałość, mają tendencję do zwężania i ostatecznie zabijania rośliny-żywiciela, a także rozprzestrzeniania się na sąsiednie uprawy. Wymagania wzrostu: Rośliny będą teraz miały bardzo konkretne wymagania dotyczące gleby, pory roku, płynów i światła. Każda gleba ma określone właściwości, takie jak wilgotność, kwasowość i składniki odżywcze, a niektóre rośliny lubią bardzo wilgotne gleby, podczas gdy inne preferują gleby o niewielkiej ilości składników odżywczych. Ponadto, jeśli masz zainstalowany mod dodający pory roku, uprawy AGRICRAFT będą to rozpoznawać i rosnąć tylko w swoich ulubionych porach roku. Plotki mówią również, że niektóre rośliny muszą być uprawiane pod wodą, aby rosnąć. Systemy nawadniania AGRICRAFT dodaje systemy nawadniania, które podlewają i przyspieszają wzrost twoich upraw, zobacz kilka zrzutów ekranu poniżej: Zgodność: AGRICRAFT dąży do jak największej kompatybilności z możliwie największą liczbą modów, domyślnie obsługiwane są następujące mody: Uprawy, Gleby i Mutacje: Atmospheric Autumnity Botania Buzzier Bees Farmers Delight Immersive Engineering Metal Bushes Mod Pams Harvestcraft 2 Quark Simple Farming Thermal Cultivation XL Food Mod Rosnące, Zbieranie i Sadzenie: Better Weather: pory roku Blood Magic: rytuał zbiorów Botania: róg i bęben dzikiej Botany Pots: sadzenie roślin w doniczkach Create: zbieranie Cyclic: zbieranie Immersive Engineering: szklarnia Industrial Foregoing: zbieranie JEI: przeglądanie przepisów Serene Seasons: pory roku The One Probe: informacje na HUD Konfigurowalność Oprócz kompatybilności, AGRICRAFT dąży do jak największej konfigurowalności, oferując ponad 100 opcji konfiguracyjnych i pełne wsparcie JSON dla roślin, gleb, mutacji i chwastów. Specjalne dokumentacje dla deweloperów modyfikacji i paczek modów pojawią się wkrótce na wiki. Optifine: Nie mogę bezpośrednio wspierać Optifine, ponieważ jest bardzo inwazyjny, zamkniętego źródła i trudny do skonfigurowania w trybie dewelopera. Jednak nie martw się, istnieje łatka od strony trzeciej: [link do CurseForge bezpośrednio do łatki] Konfigurowalność JSON: Dokumentacja dla plików JSON można znaleźć na wiki: [link do dokumentacji AgriCraft JSON] PackDevUtils (autorstwa WACriminal), rozszerzenie dla VScode, również oferuje walidację schematu JSON dla plików JSON AgriCraft i można je znaleźć tutaj: [link do PackDevUtils w sklepie Microsoft] Przewodniki: Przez ShneekeyTheLost na forum FTB: [link do przewodnika na forum FTB]

Zrzuty ekranu z modów

Zrzut ekranu AgriCraft #1250
Zrzut ekranu AgriCraft #1251
Zrzut ekranu AgriCraft #1252
Zrzut ekranu AgriCraft #1253
Zrzut ekranu AgriCraft #1254
Zrzut ekranu AgriCraft #1255
Zrzut ekranu AgriCraft #1256

Pobierz AgriCraft