AgriCraft logo

AgriCraft

Rozszerzone rolnictwo.

Dostępne na wersjach Minecraft

[1.18.2] [1.16.5] [1.12.2] [1.10.2] [1.7.10]

Kategorie modów


Downloads 27M pobrania
Views 0 opinie
Created Utworzony 10 lata temu

Zasoby zewnętrzne

Twórcy modów

InfinityRaider awatar

InfinityRaider

Opis moda

AGRICRAFT to modyfikacja, która ma na celu wprowadzenie hodowli roślin do Minecrafta, co obejmuje zarówno poprawę istniejących upraw, jak i krzyżowanie, aby wywołać mutacje i otrzymać nowe gatunki roślin. Mod został w całości przepisany dla wersji 1.16.5, więc zarówno dla początkującego, jak i eksperta, warto zapoznać się z nim. Genetyka AGRICRAFT opiera się na genetyce Mendla, co oznacza, że genom rośliny składa się z serii genów, gdzie każdy gen występuje jako para alleli. Zazwyczaj jedno allel jest dominujący, a drugi recesywny. Na przykład, jeśli rozważymy gen A, z dominującym allelem A i recesywnym allelem a, to zachodzi następujące: Para genów A-A: oba dominujące, A będzie widoczną cechą; Para genów A-a: A jest dominujący nad a, więc A będzie widoczną cechą; Para genów a-a: oba recesywne, więc a będzie widoczną cechą. AGRICRAFT zawiera wiele genów domyślnie, przykładami genów są gatunki roślin, każda z cech statystyk oraz atrakcyjność dla określonych zwierząt (tak, uważaj, bo krowa może być bardzo ciekawa smakowitego, smacznego 10-10 pszenicy, jednak może to mieć pewne zalety. Na przykład dla cech statystyk, wyższy poziom cechy jest dominujący, więc roślina z genami Wzrostu 8 - 3 będzie miała rzeczywistą cechę wzrostu 8. Podczas krzyżowania dwóch roślin, potomek będzie dziedziczyć jedno z dwóch alleli od każdego rodzica, więc na przykład dwa gatunki 10 - 1 mogą mieć następujące potomstwo: 10-10: dziedziczenie 10 od obu rodziców: szansa 25% 10-1: dziedziczenie 10 od pierwszego i 1 od drugiego, lub odwrotnie: szansa 50% 1-1: dziedziczenie 1 od obu rodziców: szansa 25% Gdy to się zdarza, czasami może wystąpić mutacja, co oznacza losową zmianę jednego z genów, na przykład istniejący gatunek rośliny może mutować w nowy, lub cecha statystyki może wzrosnąć lub spaść losowo. Mutacje są kluczowe dla poprawy upraw i odblokowania nowych gatunków roślin. Cechy statystyk: AGRICRAFT domyślnie zawiera 6 cech statystyk: Wzrost: wpływa na tempo wzrostu roślin, co oznacza, że wyższa cecha wzrostu powoduje szybsze dojrzewanie roślin; Plon: wpływa na liczbę owoców, które roślina wyda; Siła: wpływa na to, gdzie roślina może rosnąć (patrz: Wymagania wzrostu); Odporność: wpływa na odporność rośliny na chwasty (patrz: Chwasty); Płodność: wpływa na prawdopodobieństwo, że roślina weźmie udział w krzyżowaniu, aby wydać potomstwo; Mutatywność: zwiększa prawdopodobieństwo pozytywnej mutacji przy krzyżowaniu; Chwasty: Ugh, chwasty, nikt nie lubi chwastów. Oto są, ale nie takie, jakie znasz, zamiast losowego niszczenia roślin, teraz wyrastają na istniejących roślinach i rosną równolegle, konkurując o cenne zasoby i tym samym opóźniając wzrost twoich upraw. Zaleca się nie dopuszczać do dojrzewania chwastów, ponieważ gdy osiągną dojrzałość, mają tendencję do zwężania i ostatecznie zabijania rośliny-żywiciela, a także rozprzestrzeniania się na sąsiednie uprawy. Wymagania wzrostu: Rośliny będą teraz miały bardzo konkretne wymagania dotyczące gleby, pory roku, płynów i światła. Każda gleba ma określone właściwości, takie jak wilgotność, kwasowość i składniki odżywcze, a niektóre rośliny lubią bardzo wilgotne gleby, podczas gdy inne preferują gleby o niewielkiej ilości składników odżywczych. Ponadto, jeśli masz zainstalowany mod dodający pory roku, uprawy AGRICRAFT będą to rozpoznawać i rosnąć tylko w swoich ulubionych porach roku. Plotki mówią również, że niektóre rośliny muszą być uprawiane pod wodą, aby rosnąć. Systemy nawadniania AGRICRAFT dodaje systemy nawadniania, które podlewają i przyspieszają wzrost twoich upraw, zobacz kilka zrzutów ekranu poniżej: Zgodność: AGRICRAFT dąży do jak największej kompatybilności z możliwie największą liczbą modów, domyślnie obsługiwane są następujące mody: Uprawy, Gleby i Mutacje: Atmospheric Autumnity Botania Buzzier Bees Farmers Delight Immersive Engineering Metal Bushes Mod Pams Harvestcraft 2 Quark Simple Farming Thermal Cultivation XL Food Mod Rosnące, Zbieranie i Sadzenie: Better Weather: pory roku Blood Magic: rytuał zbiorów Botania: róg i bęben dzikiej Botany Pots: sadzenie roślin w doniczkach Create: zbieranie Cyclic: zbieranie Immersive Engineering: szklarnia Industrial Foregoing: zbieranie JEI: przeglądanie przepisów Serene Seasons: pory roku The One Probe: informacje na HUD Konfigurowalność Oprócz kompatybilności, AGRICRAFT dąży do jak największej konfigurowalności, oferując ponad 100 opcji konfiguracyjnych i pełne wsparcie JSON dla roślin, gleb, mutacji i chwastów. Specjalne dokumentacje dla deweloperów modyfikacji i paczek modów pojawią się wkrótce na wiki. Optifine: Nie mogę bezpośrednio wspierać Optifine, ponieważ jest bardzo inwazyjny, zamkniętego źródła i trudny do skonfigurowania w trybie dewelopera. Jednak nie martw się, istnieje łatka od strony trzeciej: [link do CurseForge bezpośrednio do łatki] Konfigurowalność JSON: Dokumentacja dla plików JSON można znaleźć na wiki: [link do dokumentacji AgriCraft JSON] PackDevUtils (autorstwa WACriminal), rozszerzenie dla VScode, również oferuje walidację schematu JSON dla plików JSON AgriCraft i można je znaleźć tutaj: [link do PackDevUtils w sklepie Microsoft] Przewodniki: Przez ShneekeyTheLost na forum FTB: [link do przewodnika na forum FTB]

Zrzuty ekranu z modów

Zrzut ekranu AgriCraft #1250
Zrzut ekranu AgriCraft #1251
Zrzut ekranu AgriCraft #1252
Zrzut ekranu AgriCraft #1253
Zrzut ekranu AgriCraft #1254
Zrzut ekranu AgriCraft #1255
Zrzut ekranu AgriCraft #1256

Pobierz AgriCraft