Mody do Minecraft Right Advanced Compass
Advanced Compass logo

Advanced Compass

Kompas w stylu RPG


Downloads 1M pobrania
Views 0 opinie
Created Utworzony 3 lata temu

Zasoby zewnętrzne

Twórcy modów

dmitrylovin awatar

dmitrylovin

Opis moda

„Advanced Compass” to mod, który doda do twojego interfejsu użytkownika kompas w stylu RPG z mobami, graczami i punktami orientacyjnymi! Wszystko możesz skonfigurować w menu ustawień! (Domyślnie klawisz P) Ciesz się! Wyjaśnienie ustawień: Tryb Wyświetlania: Możesz zmienić tryb wyświetlania zaawansowanego kompasu. z ALWAYS_ON będziesz mógł zobaczyć zaawansowany kompas cały czas, z MAIN_HAND będziesz mógł zobaczyć zaawansowany kompas tylko jeśli trzymasz w ręce zwykły kompas, z BOTH_HAND tak samo jak wcześniej, ale dla obu rąk, z ANY_SLOT wystarczy, że masz zwykły kompas gdziekolwiek w swoim ekwipunku, aby zobaczyć zaawansowany kompas, a z OFF po prostu wyłączysz zaawansowany kompas. Pokaż Koordynaty: Możesz włączyć/wyłączyć koordynaty poniżej lub powyżej zaawansowanego kompasu. Skala Koordynatów: Możesz zmienić skalę czcionki koordynatów od x0.5 do x2. Szerokość Kompasu: Po prostu szerokość zaawansowanego kompasu. Wysokość Kompasu: Wysokość tła zaawansowanego kompasu, od 8 do 50. Skala Ikony: Skala ikony mobów/graczy/punktów orientacyjnych od x0.5 do x2. Typ Generacji Ikony: Możesz zmienić typ generacji. To pole wpłynie tylko na moby z modów, moby z gry mają swoje własne wstępnie wygenerowane ikony. Z HEAD_FIRST mod spróbuje wygenerować ikonę na podstawie głowy moba, jeśli mod nie będzie w stanie tego zrobić, przejdzie do kolejnego kroku, z FULL_BODY mod pominie generację na podstawie głowy i spróbuje wygenerować ikonę na podstawie ciała, a z OFF mod nie będzie generował żadnych ikon i będzie używał wstępnie wygenerowanej ikony zombie dla mobów wrogich i ikony świń dla mobów neutralnych. Jeśli korzystasz z HEAD_FIRST lub FULL_BODY, ale mod nie będzie w stanie wygenerować ikony, użyje domyślnych wstępnie wygenerowanych ikon. Przesunięcie Y: Przesunięcie od górnej krawędzi ekranu, od 0 do 50. Odległość: Możesz zmienić maksymalną odległość do obiektu, aby go zobaczyć na Zaawansowanym Kompasie, to nie nadpisze twojego zasięgu renderowania, więc jeśli nie będziesz w stanie zobaczyć obiektu z tak daleka w grze, nie zobaczysz go na Zaawansowanym Kompasie. Odległość Grupowa: Maksymalna odległość między obiektami do ich scalenia w grupy. (Więcej informacji o grupach poniżej) Kąt Widzenia: Kąt widzenia, który będzie pasować do Twojego Zaawansowanego Kompasu. Przykład: Ustawiasz go na 90, teraz wszystkie moby/gracze/punkty orientacyjne, które są pod kątem 90 stopni do Twojego widoku, będą idealnie pasować do Zaawansowanego Kompasu, więc lewa krawędź będzie 45 stopni w lewo od Ciebie, a prawa krawędź będzie 45 stopni w prawo od Ciebie. Prog Kąta: Trochę skomplikowane ustawienie, obetnie ikony, jeśli kąt między Twoim widokiem a ikonami będzie większy niż przypisana wartość. Na przykład, masz kąt widzenia (poprzednie ustawienie) 90 i próg kąta 45, gdy zobaczysz ikonę moba, będzie ona po środku kompasu, gdy się obrócisz w lewo/prawo, przesunie się na lewą/prawą krawędź i jak się dowiedzieliśmy w poprzednim ustawieniu, dotrze do krawędzi, gdy kąt między Tobą a mobem będzie wynosił 45 stopni, jeśli będziesz nadal obracać się w lewo/prawo, ikona zniknie, ponieważ ustawiłeś próg kąta na 45, a kąt między Tobą a mobem jest teraz wysoki, ale jeśli ustawisz próg kąta na wyższą wartość, ikona nadal będzie pozostawać na lewej/prawej krawędzi, dopóki kąt nie osiągnie wartości, którą ustawiłeś dla progu kąta. Z wartością 180 ikony nie znikną w ogóle, ponieważ jest to maksymalny kąt między Tobą a mobem/graczem/punktem orientacyjnym. Grupuj Obiekty: Możesz włączyć/wyłączyć grupowanie. Jeśli jest włączone, moby tego samego typu będą łączyć się w grupy i teraz będą mieć jedną ikonę dla grupy. Na przykład: gdzieś przed Tobą zespawnowały się 3 zombiaki, gdy grupowanie jest wyłączone, zobaczysz 3 ikony na Zaawansowanym Kompasie, ale z włączonym grupowaniem, jeśli zombiaki są wystarczająco blisko siebie, zobaczysz tylko jedną ikonę gdzieś pomiędzy nimi. Przenieś Pasek Bossa: Możesz to włączyć, a pasek bossa vanilla zostanie przeniesiony poniżej Zaawansowanego Kompasu. Jeśli korzystasz z modowego paska bossa i działa źle, wyłącz tę opcję. Pokaż Odległość: Możesz włączyć/wyłączyć odległość poniżej ikon. Pokaż Graczy: Możesz włączyć/wyłączyć ikony dla graczy. Mod będzie próbował rozpoznać, czy to prawdziwy gracz, czy NPC, czasami mod nie będzie w stanie tego zrobić, a następnie użyje tej opcji również dla NPC, ale w innych przypadkach możesz włączyć/wyłączyć ikony NPC w Liście Obiektów i przełączyć tam ustawienia gracza. Ukryj Za: Ukryj ikony mobów, jeśli są za blokami. Ukryj Nakładające Się: Jeśli to włączysz, nakładające się ikony zostaną ukryte i zobaczysz tylko tę na wierzchu. Na przykład tuż przed Tobą 3 moby na różnych odległościach i z nieco innym kątem, jeśli to włączysz, zobaczysz ikonę tylko tego moba, który jest bliżej Ciebie, ale jeśli to wyłączysz, zobaczysz część innych ikon pod nią również, czasami może to być nieporządane, dlatego polecam trzymać to ustawienie włączone. Prog Nakładania: Z iloma pikselami jedna ikona ma nakładać się na drugą, aby ją ukryć. Punkt Orientacyjny Śmierci: Włącz/wyłącz automatyczne tworzenie punktów orientacyjnych po śmierci. Zmiany wersji: 1.2.14: renderowanie z ustawieniem trybu debugowania renderowanie z ustawieniem listy graczy pokazuj obiekty ustawienie pokaż punkty orientacyjne nowe klawisze skrótów 1.2.8: forge: wsparcie dla Xaeros Minimap 1.2.7: (fabric) Naprawiono problem z NullPointerException spowodowany przez niektóre inne mody z dziwnymi wstrzykiwaniami kodu (forge) Naprawiono problem, gdy ustawienia Pokaż graczy nie były wczytywane prawidłowo 1.2.6: naprawiono problem z ładowaniem pakietów zasobów 1.2.5: Dodano ustawienie ukrywania mobów, jeśli są za blokami 1.2.3: Punkty orientacyjne z innych modów teraz są pokazywane na kompasie Dodano ustawienie progu kąta dla punktów orientacyjnych 1.2.2: Naprawiono problem, gdy plik konfiguracyjny nie zapisuje się dla mobów spoza wersji vanilla 1.2.1: Naprawiono kilka problemów z językiem 1.2.0: Naprawiono problem #10 autorstwa brittank88_ Dodano opcję w konfiguracji do zmiany typu generacji ikon W liście obiektów teraz możesz zregenerować ikony dla modowanych mobów (tylko jeśli wprowadzisz je do listy obiektów z gry, nie działa, jeśli zrobisz to z menu głównego) 1.1.2: Naprawiono krytyczny problem 1.1.1: drobne poprawki 1.1.0: Algorytm tworzenia ikon został nieznacznie zmodyfikowany Naprawiono problem, gdy nie można było zapisać minimalnej odległości dla punktów orientacyjnych Dodano koordynaty Dodano możliwość zmiany rozmiaru Dodano różne sposoby przełączania interfejsu Dodano powiadomienie o aktualizacji 1.0.1: Naprawiono problem (#3 autorstwa globensky i #5 autorstwa bstylia14) z powodu niedozwolonego znaku w ścieżce. Naprawiono problem #4 autorstwa FudjySludge Naprawiono inne drobne problemy ---------------------------------------------------------------------------- Darmowe do użytku w paczkach modyfikacji i innych treściach (wideo, streamy)